tirsdag 14. august 2007

Malen sa at eg ikke var så oppdatert her på bloggen, så eg måtte gjøre noe med problemet


det var trist at internatlivet er over, og alle dei gode vennene mine er der nede, mens eg sitter her hjemme aleine og jobber:-
men eg vett at alle sammen har dte bra, og det gjør livet mitt og lettere, så har eg lovet og komme noen ganger nedover for og treffe folket igjen, så eg gleder meg stort til det:P det er noen eg aldri kommer til og glemme, trenger ikke nevne navn, dere vet det selv:-)
eg har ikke telling på hvor mange som har vert på rommet mitt på tryggheim, men eg kan si at det er ganske mange. Har ikke telling på det, men vil tru at mitt rom var det mest besøkte rommet på vestheim:-


her er ett bilde utenfor vestheim med noen av mange gode venner,
det er Annbjørg, kjekke meg, Torstein og Solveig

Ingen kommentarer: